Onze missie is simpel: jou helpen groeien op een manier die bij jou past, door jezelf te ontmoeten – voelend, bewegend, eerlijk. Bij ons staat verbinding centraal. Een veilige ruimte waarin vertrouwen ontstaat en jij kunt ontdekken wie je bent, waar je tegenaan loopt en wat jij nodig hebt. Geen standaardoplossingen, maar begeleiding zonder poespas, volledig afgestemd op jou. We werken lichaamsgericht. Stevig en gegrond. Door te luisteren naar wat je lichaam laat zien, komen we samen in beweging. We staan stil bij wat aandacht vraagt, zodat er ruimte ontstaat voor verandering die blijft.
Onze missie? Jou helpen thuiskomen bij jezelf – op een manier die bij jou past.
Ben jij klaar om één van onze lichaamsgerichte trajecten te ervaren? Je bent van harte welkom. We ontmoeten je graag!

Thuiskomen bij jezelf – met Sams Coaching
Samantha is de oprichter van Sams Coaching, een praktijk ontstaan vanuit haar hart. Haar missie? Mensen helpen thuiskomen bij zichzelf. Door haar eigen levensverhaal weet Samantha als geen ander hoe het is om te vechten voor veiligheid, erkenning en vertrouwen. Juist die persoonlijke ervaring maakt haar begeleiding krachtig, oprecht en doortastend. Met een directe, maar warme aanpak begeleidt ze (jong)volwassenen om uit de overleving te stappen en weer in verbinding te komen met zichzelf, zodat jij weer kunt leven vanuit rust, vertrouwen en echtheid. Benieuwd wat Samantha voor jou kan betekenen?
Je bent heel erg betrokken en je maakt mij heel bewust overal van. Ik voel heel erg die gelijkwaardigheid. Jij bent er echt voor mij. Goede adviezen. Je laat mij in mijn waarde en je geeft niet op als het moeilijk wordt. Je bent gewoon heel 'hard' en dit bedoel ik positief. Positief emotioneel. Je zegt gewoon waar het op staat en in mijn geval is dat positief. Ik heb dat wel echt nodig. Je zegt waar het op staat zeg maar en dan heb je ook nog respect haha. Jij past met je fysieke oefeningen veel beter bij mij dan een andere theoretische vorm. Je maakt elke sessie zo leuk en zo behapbaar waardoor ik het gelijk in mijn dagelijkse praktijk kan toepassen!
Cliënt (27)
Vanaf de eerste dag dat je hier bent geweest voelde ik mij veilig bij jou. Je gaf mij het gevoel van het is oké, je bent wie je bent en dat is goed. Dank je wel daarvoor. Jouw aanwezigheid gaf mij telkens weer een oppepper om door te gaan en dingen te willen doen die ik anders zo moeilijk vond om te doen. Je gaf mij houvast en behandelde mij alsof ik een gewoon mens ben ipv iemand die gehandicapt was/is in haar hoofd. Dank je wel Samantha!
Cliënt (28)
Tot nu toe ervaar ik het begeleidingstraject als erg positief. Het geeft mij veel nieuwe inzichten. Wat voor mij vooral opvalt, is het verschil tussen hoe jij mij en mijn problemen ziet en hoe eerdere begeleiders dit zagen. Voor mijn gevoel ben jij de eerste die werkelijk ziet wat er met mij aan de hand is. Daardoor voelt het alsof er nu eindelijk een gerichte aanpak is waarmee we echt aan de slag kunnen. Bij jouw voorgangers heb ik vooral op persoonlijk vlak gewerkt aan de dingen die op dat moment speelden. Mogelijk had dat te maken met de situaties waar ik toen middenin zat, waardoor de focus steeds daarop lag. Tegelijk voelt het voor mij alsof er een bepaalde ‘lade’ nooit is geopend. Ik ben er destijds ook nooit op gewezen en er is nooit specifiek op dat vlak met mij gewerkt. Dat vind ik, achteraf gezien, best bijzonder. Uiteindelijk heb ik in die jaren wel veel kunnen ventileren, ongeveer zeven tot acht jaar lang. Maar ondanks dat het prettig was om dingen te kunnen delen, heeft het mij inhoudelijk niet echt verder gebracht.
Cliënt
Lieve Samantha, je bent een TOP-mens! Bedankt voor de fijne samenwerking!
Monique Schuurmans, psycholoog ggz Momentum
Veel geleerd bij Sams Coaching! En vooral veel geleerd over mijzelf. Van iemand die onzeker was tot iemand die voor zichzelf opkomt. Fouten maken mag daar ben je eenmaal mens voor. Door veel steun met vallen en opstaan, soms een traan maar vooral veel lachen. Ik kan met trots zeggen dat ik na 2,5 jaar mijn traject met veel suc6 heb afgerond!
Jamie (23)
Wat heb je een heldere en inspirerende flyer gemaakt Samantha! Als ik het lees krijg ik kippenvel en weet dat het je gaat lukken om je praktijk tot bloei te brengen. Het wordt een succes. Gefeliciteerd!
Ria Renders, Eigenaar Sri-Keramiek